2011-06-03

en torsdag som känns som lördag.

vaknade. åt frukost. tittade på magnus betnér. somnade om och vaknade en kvart innan jag skulle gå. slängde på mig kläder och gjorde lunch, drog till tåget och hittade catte. sedan drog vi på en heldag på djurgården - gröna lund snarare. känner fortfarande nackont och hur benen dinglar fastän de står på marken, så som det ska vara. jg och amanda brofistade på att hitta varsin temporär pojkvän till nästa år som då ska betala för hela kalaset. jag hittade två dugliga. ena hade skägg, två piercingar och rosa toppar. andra kallades för "snape" hela dagen och sommarjobbade där, vid popexpressen. någon skrek "spela något bra" och han svarade "det jag anser vara bra är nog inget ni lyssnar på". sedan drog han igång något awesome, höjde, alla skrek "NEJ" och han sänkte. jag skrek "jag älskar dig snape". så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar